No-prov

Idag hade jag no-prov eftersom jag var i Kroatien förra veckan när dom andra i klassen hade det.. Men det gick sådääär.! Fick gissa på några men jag hoppade faktiskt inte över någon :D :D. Och jag kommer få minst 2 fel. Men jag kan iallafall inte få F som betyg (tror och hoppas jag) sen efter skolan var jag med Julia och Carro och vi spelade tecken men vi hann inte så mycket för Carro skulle hem och jag skulle iväg till avslutningen på friidrotten (jag går inte på friidrott jag är bara tränare för 5 åringarna :D) men idag var det som sagt avslutning så dom som "tävlade" fick pris medalj eller glas-nånting och diplom. Sen så delade jag och Tuva ut saft och bullar till alla barn i det kalla och regniga vädret

Godnatt

Gustav är bäst i värden<3

Gustav är bäst i HELA värden!!!<3

Hemma

Japp nu är jag hemma. Har varit en vecka i Kroatien. Det var varit ganska kul. Mina små kusiner och farmor och farfar var oxå med, så då blev det mycket roligare.. Men jag har badat massa eller ja.. Det var rätt så kallt i vattnet för vi bada i det salta havet sååå... Jag kanske inte bada så mycket

Men Nu kanske ni tror att jag bodde på hotell., nej vi hyrde en jätte stor segel båt :/ som vi åkte runt på i Kroatien men såklart så blev jag åksjuk.

Men sen så hade vi en gummibåt.. Ja för det 1:à ; den hade typ INGEN luft i sig!

2:à Motorn var paj och sen fick vi ringa och klaga och då kommer det en som lagar den och sen när vi ska åka in till en liten strand där det va super strömt så pajar ju motorn halva vägen till stranden så pappa och min faster fick ro hela vägen i ett strömt hav men vattnet kändes som ett varmt badkar :D

Godnatt

Bilder kommer i ett bild inlägg imorn

Resa

Sista minuten inlägg här.. Åker i väg på semester i 1 vecka nu så kommer inte kunna skriva

Hejdå

Godnatt <3

Nu måste jag sova... Är super trött och hatar att gå upp på morgonen/arna så sov gott

<3333

DM

Dm nu då.. Ska snart iväg till start för jag startar om 1 timme och det tar ca 30 min att gå dit. Hoppas att det går bra men det kommer det nog inte att göra. Men det är sprint idag (kort) så det kommer gå fort tror jag

Efter tävlingen ska vi hem till mina kusiner och planera resan.. Och fika :)

Men måste knyta mina skor nu

Hejdååå

Sova?

Asså jag sov ju på dagen idag så nu kan jag inte sova.. Är trött men ändå inte. Har kollat i gamla skol-kataloger när jag gick i F nu ska jag lägga ifrån mig mobilen igen

Hoppas ni andra får en godnatt

...

Har varit hemma från skolan idag.. Ryckte ut sista tanden imorse så jag blev suuuuper trött och sov i några timmar. Sen åkte jag iväg till friidrotten med Tuva för att träna dom små 07.orna. Sen så åkte jag hem och åt middag och nu har jag precis sätt på Robinson och nu ser jag Dallas. Snart ska jag borsta tänderna så jag inte somnar på soffan