No-prov

Idag hade jag no-prov eftersom jag var i Kroatien förra veckan när dom andra i klassen hade det.. Men det gick sådääär.! Fick gissa på några men jag hoppade faktiskt inte över någon :D :D. Och jag kommer få minst 2 fel. Men jag kan iallafall inte få F som betyg (tror och hoppas jag) sen efter skolan var jag med Julia och Carro och vi spelade tecken men vi hann inte så mycket för Carro skulle hem och jag skulle iväg till avslutningen på friidrotten (jag går inte på friidrott jag är bara tränare för 5 åringarna :D) men idag var det som sagt avslutning så dom som "tävlade" fick pris medalj eller glas-nånting och diplom. Sen så delade jag och Tuva ut saft och bullar till alla barn i det kalla och regniga vädret

Godnatt



Kommentarer
pink

Nice, krotien♥

kolla min blogg

2012-09-30 @ 18:12:19
URL: http://fannisgodarecept.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0