Göteborg

Hoppade precis av tågen ifrån Göteborg. Har haft en grym helg men den har gått för snabbt. 

I fredags åkte jag och Amanda från skolan vid 12 och så kom vi till Göteborg typ 18:30 (mötte upp våra föräldrar i stan) på kvällen gick vi på en italiensk resturang och maten var verkligen super god. Dock så var det lite kallt eftersom vi satt utomhus.

Lördag: Mamma och vår granne sprang göteborgsvarvet, det var därför vi åkte dit, så pappa, jag och Amanda + våra grannar var ute på banan och hejade. Tror att våra mammor blev mest glada av alla när vi hejade. Såg också Clara Henry två gånger :) när mamma och vår granne kommit i mål så åkte vi till hotellet och vi barn åkte upp till relaxvåningen och badade innan vi sen skulle på resturang. Fisk resturang... USCH. Fanns ingenting annat så funderade på att gå därifrån men slutade sen med att jag åt några salladsblad och lite potatis mos

Idag söndag: imorse vaknade vi 8:30 och gick ner och åt frukost. Klockan elva stod vi utanför Liseberg och köade. Så kul det var där inne. Var där när jag var liten men kommer inte ihåg något mer än flume ride. Åkte mycket mer än jag vågade.

Nu har pappa hämtat bilen och vi ska åka hem. 

Här kommer lite bilder från min helg:







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0