Sahara öken??

Har ont i benen, magen, huvudet, ja typ hela kroppen. Amandas klass var här idag efter skolan och hade några tävlingar och ett lag var för få så jag fick hoppa in där. Ville bara säga att mitt lag vann ;)

Idag har jag dött av värme typ. Gud vad varmt det är. Shorts och linne är ju tillomed för varmt. Är det bara här i Stockholm eller ät det så här varmt i hela Sverige. Måste tänka på att dricka mycket vatten nu när solen skiner och jag inte har solskyddsfakotor (inte bra, kommer bränna mig) vill inte heller ha vätskebrist för det är så jobbigt.

Ska åka och shoppa med Julia imorn. Behöver hitta en skolavslutningsklännig. Förra året hade jag hittat en 3 månader före. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0