Charlie st Cloud

Veckan har gått sjukt fort. Imorgon är det liksom fredag "wooooop"

Kom på nu ikväll att jag har engelska presentation imorn och skulle översätta en nyhetsartikel (på svenska) till engelska (min sammanfattning) sen får vi inte ha några stöd ord och så. Har ganska lätt att lära mig texter utantill så hoppas det går bra.

Såg på en jätte söt film igår. Charlie st Cloud. Fattade typ ingenting i början av vissa saker (så trög) men sen mer möt slutet förstod jag hur allt hängde ihop. Om du gillar fanasy så kommer du gilla filmen. Charlie, killen den handlar om (Zac efron) kan se typ spöken så om du gillar sånt och lite onaturliga händelser så är nog inte filmen något för dig. Men jag tyckte filmen var jätte fin så rekommenderar den :) filmen "gavs ut" 2010

Godnatt :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0