Hemma

Japp nu är jag hemma. Har varit en vecka i Kroatien. Det var varit ganska kul. Mina små kusiner och farmor och farfar var oxå med, så då blev det mycket roligare.. Men jag har badat massa eller ja.. Det var rätt så kallt i vattnet för vi bada i det salta havet sååå... Jag kanske inte bada så mycket

Men Nu kanske ni tror att jag bodde på hotell., nej vi hyrde en jätte stor segel båt :/ som vi åkte runt på i Kroatien men såklart så blev jag åksjuk.

Men sen så hade vi en gummibåt.. Ja för det 1:à ; den hade typ INGEN luft i sig!

2:à Motorn var paj och sen fick vi ringa och klaga och då kommer det en som lagar den och sen när vi ska åka in till en liten strand där det va super strömt så pajar ju motorn halva vägen till stranden så pappa och min faster fick ro hela vägen i ett strömt hav men vattnet kändes som ett varmt badkar :D


Godnatt

Bilder kommer i ett bild inlägg imorn



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0