Förlååååt!!!

Ja jag sa ju att jag skulle ha bloggpause i ca 1 vecka och det blev lite längre :/. Men jag ska skriva oftare jag lovar.. Men kanske inte 4 gånger om dagen utan kanske en gång varannan dag.... Men iaf.. Jag hade bloggpause för jag var på GOTLAND <33 nice Asså. Va där i 10 dagar men i 3 dagar sprang jag "Gotlands 3-dagars" = orientering det gick inte så bra den första dagen :( andra dagen gick det lite bättre och sista dagen gick det bäst 3:e gången gilt helt enkelt. Men det var iallafall jätte kul att vara där och träffa 3 (av 8) kusiner. Men nu sitter jag och ser Mamma Mia med mamma på kanal 3 så måste sluta skriva nu så jag inte missar nått Bild över Visby: Och över 2 av värdens sötaste hundar;



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0