hemma

har varit hemma hela dagen idag men har inte orkat blogga så bloggar lite nu och så kommer jag göra lite tidsinställda inlägg så jag inte får allt för dålig uppdatering. idag har jag somsagt bara varit hemma, har videochattat med julia eftersom hon har kollat på peace&love och kommer hem imorn. Hon fick se Rihanna fast det stog överallt att hon inte skulle komma och att konserten skulle bli inställtd. Men det blev den inte, som tur va för Julia och för dom andra som var där. sen så ha jag hoppat studsmatta, spelat lite gitarr, tecknat ;-) och kollat instagram MYCKET! men nu sitter jag och kollar på fotbolls EM fast jag kollar typ inte., Men jag tror faktist Spanien vinner för dom leder me 2-0 och det är ca. 30 minuter kvar. men nu måste jag skriva lite tidsinställda inlägg så.......
 
 
chacha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0