ingen bio....ingen väska =(

Det blev ingen bio idag. =( istället så åkte jag, Amanda, mamma och Julia till kvarnis, fast det var ju från kl. 14:30 -16:30 men sen så åkte mamma, jag och Amanda in till stan. Där skulle jag köpa en LouisVitton väska, men alla blev så hungriga så vi gick in på en resturang. Maten var god men väldigt mättade. men sen när vi gick där ifrån så var klockan över 19 och så klart så var LouisVitton affären stängd med alla andra affärer i stan. Så det blev ingen väska till mig.... =(.  Sen på hemvägen stannade vi på MCdonalds och köpte glass....och nu är jag hemma. 
 
har precis varit ute och hjälp Julia med lite bilder. men nu ska jag spela något " hur bra känner ni varandra" spel med min syrra så måste sluta skriva nu....
 
 
chacha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0