Julia idag!

har varit med Julia hela dagen idag. min syrra och hennes kolmpis gjorde ett café så Julis och jag "slog ihop" oss med dom och sålde dricka medans dom sålde kladdkaka och chokladbollar som dom bakade. Julia och jag fick ihop 18 kr var. Vi sålde ett glas "smultron & hallon" dricka för 2kr. Och Amanda och hennes kompis fick ihop 19 kr var. Så igentligen har jag och Julia plockat vild-smultron hela dagen för att göra en "dricka" som inte räckte så länge, eftersom alla kom och köpte slut på den. Men det var ju bra för då fick vi ju pengar. 


Kommentarer
Julji

Vi fick faktist 18 kronor var :p

Svar: ja jag har ju skrivit det XD
Felicia

2012-07-04 @ 21:07:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0