I väntan

Varit i stan hela dagen med mamma idag... Från spa till MYCKET shopping och nu (snart) hem. Sitter på östra station nu och vi missade tåget med några sekunder, såg när det åkte. När vi hoppade av tunnelbanan så skrev typ mamma: vårt tåg går om en minut! Så vi sprang så fort vi kunde upp för alla rulltrappor och sånt och sen så missade vi det. Så nu ska vi bara vänta i 20 minuter på nästa tåg "KUL..." Nejmen jag ska blogga om dagen ikväll eller imorgon och det lovar jag nu så inga ursäkter om det och så kommer det upp vad jag har köpt idag :)<3

Är lite skakis nu efter "springningen" och tåg missningen så ska sluta blogga nu och så hörs senare PUUSS <3

(Bild från när mamma och jag fikade idag på Sturekatten)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0