Jullov <3

Idag va det sista dagen :) började 8 och slutade 14 och dagen var bara kul. Först såg hälften av en film, sen gick vi till aulan och såg några juluppträdanden, en tävling efter det. Sen lunch, såg klart filmen, fika, en till tävling, och sen ge paket till lärarna och vi får våra betyg. 
Är jätte glad över mina betyg. Utom i svenska och spanska. Tyckte jag förkänade ett A för har fått de på alla proven och jag pratar typ mest i spanska gruppen (på spanska då) men jag fick ett B. Är ändå glad över det men sur samtidigt.

På svenskan vill jag inte ens berätta va jag fick för de va så dåligt (enligt mig och vad jag tycker jag vill ha) 

Efter skolan gick jag och Amanda ner till centrum för vi skulle klippa oss halv fyra så vi fikade lite innan det och jag fixade klart jessies och Julias julklappar.

Mamma sa till mig att jag skulle säga till min frisör att ta bort allt slitet. EN DECIMETER blev det. Och jag som älskar mitt långa hår hatar att klippa det så. Men nu mår mitt hår iallafall bättre :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0