Lucia

Fredag den 13:e och det är lucia. 
Imorse var det samling i skolan halv åtta ( väldigt jobbigt) sen hade vi 3 st lucia uppträdanden. Efter de hade vi mörkenbörken på gympan eftersom det va sista gynpalektionen, den lunch, spanska och sen fick min klass sluta en timme tidigare för vi slutade senare igår:

När jag kom hem så kollade jag i alla skafferier efter ingredienser man har när man bakar. Hanna och jag skulle nämligen baka men eftersom hon slutade en timme senare än mig så började jag ta fram saker.
Vi bakade några chokladkakor och sen maränger. Såååå gott

Sammanfattar dagen som väldigt lyckad och rolig. :)




Jag och Jessie innan ett lucia uppträdande. Lika?


Maräääng


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0