Tisdag

Tisdag. Den här dagen är den längsta skoldagen på hela veckan men idag gick den ganska snabbt ändå. istället för halvklass svenska/no så hade vi hel klass svenska och såg på film. På syslöjden blev jag typ klar med min (fula) klänning. Jag vill sy upp långkjols delen för den sitter för långt ner och sen så måste jag sy upp "axelbanden" fyra centimeter. 
 
Efter skolan har jag varit med Julia. Vi spelade wii och hon tyckte att jag höll på fr mycket med min iphon så hon tog den. Jag fick typ rysningar av det, skumt. Men ist använde jag hennes fot ;)
 
Jag råkade avaktivera hennes mobil och sen klicka på någontin så hon inte kunde använda mobilen. Hon kunde inte klicka på någonting. hahah jag skratta så jag fick ont i magen 


Kommentarer
Drake.

Smart att aktivera mobilen :)

2013-12-11 @ 17:53:28
URL: http://nattstad.se/alixe


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0