EGO

Började dagen med skolan från 08:00-14:00. På lunchen satt jag med Joel, Engla och Jessie och vi seriöst DOG av skratt.. Kan tyvärr inte säga vad vi snacka om för det är för roligt (och ingen annan skulle fatta) efter skolan skulle jag och Jessie med en buss som skulle gå 14:05 och vi stressade som tusan, sen så kom inte bussen så vi fick ta en annan som gick 14:15 och fick sen springa till tåget. Jag skulle lämna min väska och mina skor i bilen (fick låna nykeln) men det han jag ju inte så nu har jag burit me mig min väska med ett par kängor i i typ 6 timmar -.- men jag och Jessie gick iaf på bio. Vi såg EGO den va fett bra men lite speciell... Eller kanske inte. Jag vet inte...


Hejdåå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0