Hejhej

Jag vet att jag inte har bloggat på typ... Eeh hehe några dagar men det har varit fullt upp... I söndags var jag med Julia på sjön (Asså min syrra åkte skridskor med sin kompis och jag, mamma, Julia och pappa gick på isen istället) sen klockan 16:00 hade jag innebandy träning och sen så orkade jag inte blogga... I måndags var jag hemma hos Julia och vi kollade på youtube och gjorde en "musik video" Asså den Va totalt oseriös så vi skämtade bara... Idag hade vi nationella prov och jag var sååååå nervös. Jag tar så sjukt lång tid på mig när jag ska skriva berättelser så jag fick typ avsluta mitt i min och blev "klar" precis när tiden va ute.. Jag får inte berätta mer om provet för det ska användas igen.. Men Àja.. Idag klockan 18:00 hade jag orienterings träning sen kom jag typ hem klockan 21:?? Och såg lite på tv.. Nu ska jag sova för jag är JÄÄTTEEEE trött zzZzz

Godnatt :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0