Hemma

Sov ju över hos Jessie från igår till idag... Somnade typ 00:30 eller nått sånt.. Jag va såå trött och vi hade sjukt ont i magen för vi åt oss så tjocka Asså... Men imorse hade vi ställt alarm på 07:30 för att kolla på innebandy match klockan 09.. Båda vaknar men Jessie somnar om i en halvtimme... Men sen så åt vi och klädde på oss och gick till matchen.. Min syrra spelade och de vann (som alltid... Haha) sen satt vi typ kvar hela dagen och såg på alla matcher. När de va slut gick jag o Jessie hem till henne och typ gjorde inget sen så blev jag hämtad av mina grannar för de åkte förbi Jessie på vägen hem från att ha åkt skridskor..

Nu måste jag sova och jag tänker Inge vakna förräns klockan 14:00 imorn haha Nejmen godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0