Ledigaaa

Asså åh va skönt det är att vi är lediga i 4 Dagar nu... Typ. På fredag ska jag springa tävling (orientering) trooor det blir ledigt på lördag och söndag hoppas det iaf. Va i skolan idag och fick veta betyget på nationella provet i engelska... Jag fick B :/ ville ha A (såklart, det vill väl alla) men jag måste ändå vara glad för att jag fick B. Jäkla muntliga! Haha Nejmen nu ska jag sova för vet inte om jag ska följa med och kolla när pappa och Amanda tävlar imorn. Har precis sett NAVY CIS bääääst! hoppas jag inte får bågra mardrömmar aaaah.. men GODNATT

(Några dagar (veckor) gammal bild)



Kommentarer
elzo

vad fin (:

Svar: tack <3
Felicia

2013-06-06 @ 13:14:00
URL: http://elzoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0