En enda röra

Den här veckan är i en hel röra. Känns som jag har tusen saker att göra tills på fredag. Ska ha skrivit och förberett en bok recension, har typ 15 spanska glosor och sen så har jag historia prov på antikens Grekland. Hur sjutton ska jag kunna komma ihåg massor av namn på filosofer och vetenskaps män som levde för typ en miljon år sen eller nått sånt. Jag blir galen. Sen på måndag sr jag NO prov  och jag måste göra klart hela kapitlet om baser och syror och jag är allt ifrån klar :(

Imorn blir det plugg plugg. I typ 20 minuter... Min träning börjar halv fem vilket  gör att jag bara hinner vara hemma i 20 minuter innan jag måste iväg till skolan igen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0