Hard work work.

Inte bloggat på två dagar men orsaken till att jag igår hade tråkigt och spelade spel. Och sen på kvällen hade jag träning till 20:45. Idag var det första dagen i skolan och vi fick två läxor.. TILLS IMORN!  Vet inte riktigt vad lärarna tänker med ibland. Men iaf så sa vår no lärare förra terminen att vi skulle få mer tid på oss efter jullovet och så får vi en lektion till. Jag hade 3 av 7 frågor kvar så jag fick ta hem och jobba och har hållt på med det sen klockan  åtta typ. Jag hoppas det går bra dör mig nu eftersom jag lagt ner så"mycket" tid på den. Vi får betyg på den oxå så jag är ju jätte taggad. 

Idag komm Pretty little liars s04e14 ut. Som jag väntat och längtat. Hann inte se klart idag så ser resten imorn. Aaaah jag dör så spännande.

Godnatt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0