Otur x1000

De senaste dagarna har jag haft så mycket otur så det finns Inte. Igår spräcktes några blodkärl i mitt ena öga, då en viss person råkade sparka mig när hen gick upp på händer + att igår ramlade jag ner bakom Julias säng sen slog jag en stol i hennes rum och skog foten i en låda. Juste blev utelåst igår också. Idag skulle jag låna min syrras skridskor efter hon hade åkt med de. Men vi träffades aldrig på vägen upp till ishallen (vi skulle åka med skolan på gympan) så jag hade inga skridskor. Som tur var så hade en kille i min parallell klass ett par som jag kunde ha (vi har inte gympa samtidigt. Sen så har jag bara skadat mig idag. 

Kul vecka... Imorn har jag match och vi är typ 7 spelare med målis så, Jaa det kommer ju gå bra. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0