Täby

Jag och Jessie åkte med tåget till Täby imorse och när vi kom fram och skulle hämta biljetterna så märker jag att min mobil är borta. Paniken som uppstod i mitt huvud är nästan obeskrivlig. Gud va rädd jag var. Visste att jag hade haft den på tåget och förstod då att jag måste ha glömt den där. Jag ringde till mamma (från Jessies mobil) och sa det, och hon sa då att hon skulle ringa till sl och kolla om den var där. Men min syrra ringde till min mobil och en snäll kille svarade och mamma och Amanda åkte och hämtade den hos han. Gud va glad jag blev när jag fick höra det. Jag trodde att jag aldrig skulle få tillbaka den och alla mina bilder och allt skulle vara borta för alltid.

Bion var ganska bra faktiskt... Och rolig. Ganska mycket sprängningar och så men den var bra. 

Köpte en tröja på hollister. Det var det enda jag köpte men jag gillade den. Ångrar mig dock att jag inte köpte ett body lotion jag ville ha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0